Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K31a25r44e96l 13M77l61č85o44u15š35e18k 8190628875160

Opět trošku propagandisticky zaměřený článek. Ovšem, po přečtení originálu mi tam chybí stať, jak vyrovnat životní úroveň jednotlivých států tak, aby nebyl rozdíl mezi nimi a mohla se zavést jednotná politika jak daňová tak i migrační. Pokud bude úplně jedno, jaké dávky se budou , kde vyplácet, tak to bude jedno i uprchlíkům. O tom tam ovšem nepadlo ani slovo. Čili zase slova, slova, slova. Žádné konstrukční řešení.

0/0
4.9.2016 8:33

P82a84v44e54l 71Š12i27m42e63k 4838739455791

Dobrý večer, myšlenky originálního textu, ne ale deformovaná informace autora blogu, se mi moc líbí, viz a slyš

http://www.allemagne.diplo.de/Vertretung/frankreich/fr/__pr/nq/2016-06/2016-06-28-declaration-steinmeier-ayrault-pm.html

ale bude to chvíli trvat, než se uskuteční. S pozdravem PŠ [>-] EU

0/0
30.7.2016 22:02

J42a35r51o30s94l53a56v 63L88á39z14e91ň26s24k12ý 3613683532500

Mě by ty požadavky nepřišly až zas tak přehnané, kdyby EU měla jasný a všemi členy schválený plán transformace na jednotný stát. To ale nemá, a navíc se bohužel v poslední době ukázalo, že původní státy ty nově příchozí postkomunistické opravdu neberou jako rovnoprávné. Pak je ale tento plán pro nás dost nebezpečný. Prostě říká: Kluci dejte nám dobrovolně všechny svoje zbraně a když nás budete poslouchat, a řešit naše průšvihy, tak se můžete mít tak dobře jako my. :-/

+2/0
28.7.2016 20:45

K67a80r34e28l 68F80a50j28t 5968112421293

U jakéhokoli "křováka" (ten pejorativní význam je schválně, byť je vlastně pravdivý) podporujeme jeho vlastní identitu a v rámci Evropy se své máme vzdát?

+8/0
27.7.2016 12:46

J14a26n 15B11u78r82i86a23n 2193409524930

Pane Raido, moc Vás nechápu.

Evropu dnes trápí terorismus. A jak se ukazuje, tak v tom svoji roli hraje (ne)činnost tajných služeb jednotlivých států EU. Nevím, jestli se chcete vrátit před rok 90., kdy na hranicích byl ostnatý plot pod proudem jištěný samopalem, ale současný stav je nesmysl - volný pohyb osob a roztříštěné tajné služby, které nejsou schopny informace efektivně sdílet.

A podobné je tomu i s armádou - evropská armáda v podstatě neexistuje a spoléháme se na USA - zemi, která má polovinu obyvatel.

A ještě třeba k té měnové politice ČR - pořád nechápu, k čemu je nám ta česká koruna dobrá. Kurz je stejně navázán na Euro a české podniky v něm běžně stanovují ceny i pro vnitřní trh. A že můžeme korunu devalvovat? To můžeme a Singr to i předvedl - počkejte ale na ty konce - dopadneme jako Švýcarsko, které umělý kurz nakonec neudrželo a došlo ke skokovému zdražení franku. Jsem zvědav, jak to zvládne nová ČNB. Jednoduché to mít nebude - stejně tak český průmysl.

+2/−13
27.7.2016 10:16

P55e40t62e55r 86Z25a80m94f39i32r 5767983172165

I will make America great again.Kde jsme to uz slyseli?

Akorat to bylo "Deutscheland ewarche"

+2/−2
26.7.2016 17:10

A82d49a54m 34M58i61k55u20l98á74š20e22k 2324777800405

Národní státy, nedejte se!

+11/0
26.7.2016 16:36

J41o36s37e40f 72Š38e28m93e41l81í30k 7479881810497

To bude asi zase nějaký ten terorista, co to vymyslel.

+1/0
26.7.2016 15:37

P16e93t72r 10B47a68l83c81a90r 2476451407864

Ono hlavně, když si přečtete ten zdroj, z kterého autor článku údajně vycházel, tak se tam dočtete něco úplně jiného než autor článku.

0/0
26.7.2016 17:04

M45i73r91o12s23l98a89v 50S70o76v43a 6539306

Toto je dílo USA.

+2/0
26.7.2016 14:22

K59a92r76e40l 18V30a27l35i14š 7289596768432

Ha ha ;-D

0/0
27.7.2016 5:39

J70a57n 54S46i91n37n97r40e58i66c88h 6273335880901

Citace: EmanuelVajtauer, znamy kolaborantsky novinar v cas "Pritomnost", v r.1943.

".....Jsmespoluucastni na velkem procesu, ze ktereho vyjde konecne - poprve v dejinachvubec - Jednotna Evropa....Kazdy dobry Cech se citi dobrym Evropanem.... Male narody maji dvoji moznost - budto sesnazit oddalit dobu evropske jednoty - postavit se proti riticimu se rychliku,anebo se smirit s osudem a pripravit se na urcite nezbytne obeti na polinarodnim a jazykovem. .... Byli jsme dosud jen Cechy. Zustanme Cechy, alestanme se Evropany!" (konec citatu).

+4/0
25.7.2016 22:26

J98a44n 26Z39a56h26r18a90d15n59í39č24e22k 8617410548421

ZKOPÍRUJTE NĚKDO TITULEK A PRVNÍ ODSTAVEC TOHOTO ČLÁNKU A DEJTE TO NA NOVINKY, OKAMŽITĚ VÁS BLOKNOU ASI TO TAM MÁ KOUPANÝ JINÁ BANDA POLITIKŮ ;-D;-D

+5/0
25.7.2016 17:55

S37t42a94n34i83s15l55a89v 11J35a86h22o83d41a 3355361680125

EU je globalistický projekt určený na likvidaci národních států a vytvoření centralistické nadnárodní diktatury. Řeči o ekonomické spolupráci a prosperitě jsou jen vějičkou. Bohužel. RvEU

+32/0
24.7.2016 1:49

P30e30t26r 62S66k49á85c62e23l 6844779269

Souhlas, skutky přesvědčují...

+1/0
24.7.2016 23:20

K21a55r91e52l 61F58a13j20t 5428332111363

Ta ona je ta "ekonomická spolupráce" taky jinak vnímána v Německu (francii) a jinak v "malých" zvláště postkomunistických státech. Ty si jednak zažily na vlastní kůži, druhak je výhodná především pro mocnosti. Společná měna a ekonomika je hnacím motorem především německého hospodářského zázraku posledního desetiletí. Za normálních okolností by byla marka natolik silná, že by ekonomiku již brutálně brzdila, takže Německo těží z hodnoty měny "evropského průměru" a ještě má jako bonus ničím nerušený přístup do zbytku evropského trhu. Koho hodnota Eura naopak brzdí, jsou státy s výrazně nižší ekonomickou silou a vysokou zadlužeností.

+3/0
27.7.2016 12:52

P17e64t27r 47B55a82l85c35a72r 2526221147634

To je zajímavé, že ani v automatickém překladu se nelze dočíst toho co pan autor článku, napr.:

- Ve střednědobém horizontu bychom měli usilovat o větší integrovaného přístupu k vnitřní bezpečnost EU, na základě následujících opatření: vytvoření evropské platformy pro spolupráci zpravodajských služeb, plně respektuje výsady členských států a pomocí aktuálních rámců (např CTG); zlepšení výměny dat; Evropská plánování pro nepředvídané události za závažné krizové scénáře, které ovlivňují několika členských států; Vytvoření schopnosti evropské reakce; vytvoření evropské jednotky civilní ochrany sboru.

https://translate.google.cz/translate?hl=cs&sl=en&u=https://www.auswaertiges-amt.de/EN/Europa/Aktuell/160624-BM-AM-FRA_ST.html&prev=search

+1/0
23.7.2016 17:15

T74e75r55e47z31a 91H69a21j83k23o40v29a 5407782764330

Souhlas. Ja uz vubec nechapu, co autor naznacuje s tim "narodni staty".

0/0
26.7.2016 12:24

P57e68t95r 29B89a54l11c31a48r 2166391977524

Normálně fantazíruje a vymýšlí si.

0/−1
26.7.2016 17:02

S53t68a42n86i88s85l82a56v 72K21u41l40h24á32n50e86k 8277244138194

Peklo....

+3/0
22.7.2016 20:16

V12o24k83o26u84n 72V30l73a34d98i24m61i71r 8672408549968

Zajimalo by mne jak Nemecko vzkazuje do Prahy:

Ckoliv.

To vsichni Nemci obstoupi hranice a vzkazuji?

+2/−11
22.7.2016 14:21

P42a50v92l93a 75K84o57z64á87k75o31v59á 1441310900365

ano, přesně tak to je

+1/0
23.7.2016 12:39

J88u50l38i83u26s 12C26h65a18l32o73u95p78k68a 4552919950881

Ten, kdo chtěl být členem velkého národa, emigroval do USA, naučil se anglicky, složil přísahu a stal se americkým občanem. Ostatní chtěli zůstat Portugalci, Francouzi, Čechy, Němci, Slovinci atd. atd. Z tohoto důvodu si mohou Steinmeirrové vzkazovat, co chtějí, národní státy zůstanou navzdory tomu, co si přejí Němci nebo Francouzi. Ale musíme počítat s tím, že druhá světová nebude poslední. Tak jako dříve si budeme muset pravděpodobně svobodu vybojovat. Pokud zvítězí v USA Trump, budou dále státem bílých, jako otcové-zakladatelé, a možná přijdou Evropě na pomoc, jako to udělali již dvakrát v min. století. Pokud zvítězí Clintonová, tak v USA převládnou barevní a zejména ti, co s Evropou nemají nic společného, takže se na ni vykašlou.

+24/−2
22.7.2016 14:12

J84a73r19a 25R35a39n35k 1601956969971

Jezismarja, pane Chaloupko, zrejme jste vubec nesledoval CNN a BBC v originale, vcera uz i republikani tvrdili, ze je skoda, ze toho nema The Donald tolik v hlave a hlavne na jazyku, jako jeho dcera, Vy moc nerozumite, co on zde hrima, ze?:-/

+1/−8
22.7.2016 23:08

J24i89ř76í 32J35i81r27o11u69d80e39k 8346379844534

,,Německo vzkazuje do Prahy: Národní státy vzdejte se!!

A z Prahy do Německa? Podívej se Německo, asi takle...;-)

+27/0
22.7.2016 13:30

S21l60a85v29o29m39í63r 55B46e27n26e73š 6252987580644

Ještě jednu věc napíši, pane Smutný.

Cituji Vás:

"Srovnávat středověk, resp. raný novověk s dnešní situací v Evropě a vyvozovat z toho jakékoliv příměry o budoucnosti Evropy je velmi pošetilé."

A reaguji na to:

Jestliže je to velmi pošetilé, tak nechápu, proč jste to téma otevřel. Vy jste jako první psal o tom, že Francie měla říši, nad kterou slunce nezapadlo.

+6/−1
22.7.2016 13:27

P15e28t66e93r 41S95m73u52t85n38ý 2905350180543

nechápete, že jsem tím chtěl reagovat na vaši větu o tom, jak se počasí někde během minuty změní.

+1/−4
22.7.2016 13:33

P48e81t39e80r 27S73m74u76t77n68ý 2595440400143

jako první jste otevřel téma solárních elektráren a dotací EU vy. To pod článek taky do diskuze nepatří. Tak nechte prosím na hlavě. Já jsem pouze reagoval na tyto vaše vývody.

+1/−2
22.7.2016 14:00

P18e18t12e11r 21S25m34u15t69n89ý 2215250860423

Pane Beneši, níže jste se zmínil kriticky o EU-dotacích pro solární elektrárny.

K tomu bych chtěl podotknout, že nikde, zdůrazňuji nikde, nebyly dotace do solárních elektráren zneužity takovým způsobem , jako českými politiky a nikde nebyl daňový poplatník tolik okraden, jako v Česku.

Zatímco v Německu činil rozdíl mezi vykupovanou solární energií a energií normální v těch nejlepších časech myslím dvojnásobek, byla v Česku solární energie vykupována za desetinásobek normální ceny. Situace vedla až k tomu, že na situaci v Česku a možnost získat několinásobnou renditu zbystřili i američtí investoři a hedge-fonds, kteří v Česku investovali miliony do výkupu polí a zřizování photovoltaických elektráren.

Nechte proto prosím na hlavě a rozhlédněte se nejdříve pořádně, co se děje u vás doma. Hodně radosti s lokálními politiky po vystoupení Česka z EU vám přeji dopředu.

+7/0
22.7.2016 13:13

P42e89t47e37r 46S90m77u44t43n43ý 2815830880373

Pane Beneši, níže píšete, že z minuty na minutu vysadí počasí. To jste myslel vážně.

Asi si nedovede představit, že to na území velikosti EU není možné. Zde bude vždy někdy ve dne svítit slunce, resp. foukat vítr. Tak jako platila Francie jako říše, nad kterou nikdy slunce nezapadá ;-D

+1/0
22.7.2016 12:23

S50l97a43v96o65m68í44r 77B36e88n23e91š 6302427210484

To si pletete se Španělskem a autorem toho výroku byl španělský král Karel I., tedy římskoněmecký císař Karel V., bratr českého krále Ferdinanda I.

Tedy Francie v dobách, kdy měla území v Americe také byla říše, nad kterou slunce nezapadlo, avšak nikdy se v souvislosti s ní toto slovní spojení nepoužívalo.

Ale všimněte si jedné věci: Jak na příkladu té Francie, tak i na příkladu toho Španělska lze vystopovat, že každá velká nesourodá říše se vždy rozpadla, přestože nad ní slunce nezapadalo.

0/0
22.7.2016 12:28

P69e12t86e42r 43S86m30u31t96n48ý 2365730740673

Srovnávat středověk, resp. raný novověk s dnešní situací v Evropě a vyvozovat z toho jakékoliv příměry o budoucnosti Evropy je velmi pošetilé, resp. zavádějící. Abych řekl, ani od vás bych něco podobně nesmyslného neočekával.

Nebo máte pocit, že francouzští resp. španělští dobyvatelé získávali svá území základě jejich dobrovolného přístupu ke Španělsku a Francii.

+2/0
22.7.2016 13:06

P29e37t35e95r 64S71m56u23t58n28ý 2975640630573

nebo že byli jihoameričtí Indiáni pozváni do koloniálního Madridu, aby převzali řízení a správu španělské říše.

Nebylo by to možná od věci, zcela jistě by své předsednictví nezvorali tak, jako se povedlo Čechům v Bruselu.

+1/0
22.7.2016 13:16

S24l54a70v45o32m93í73r 78B95e55n93e63š 6772217100264

To, že Češi zvorali předsednictví, byla velká ostuda, ale je to na jinou diskusi.

Se současnou hlubokou krizí EU, tedy s tím, o čem pojednává článek, pod nímž v tuto chvíli diskutujeme, to nemá sebemenší souvislost.

Až se bude mluvit o ostudách v historii České republiky, tak tato vaše poznámka bude k věci.

Ale pod tímto článkem k věci není.

0/0
22.7.2016 13:25

S42l69a12v67o69m84í66r 34B77e49n91e55š 6522677440784

To sice nezískali dobrovolně, nicméně alespoň pokud jde o Španělsko, tak z hlediska rozpadu ta původní nedobrovolnost nehrála žádnou roli, jelikož ti lidé, kteří při dobývání Ameriky byli o své země násilím okradeni, na tom rozpadu nehráli žádnou roli. Když se španělská říše rozpadla, tak už byla tvořena přistěhovalci, kteří byli potomky těch, co tam přijeli dobrovolně. Tudíž z tohoto pohledu lze uvažovat tak, že tam ta dobrovolnost byla.

Stejně jako rozkol anglickými koloniemi v Americe a samotnou Anglií (tedy vyhlášení nezávislosti USA) nebyl konflikt mezi původními indiánskými obyvateli těch oblastí na straně jedné a Anglií na straně druhé, nýbrž mezi těmi, co do Ameriky přišli dobrovolně, a mezi Anglií.

0/0
22.7.2016 13:21

S32l71a17v52o76m89í50r 80B93e49n40e78š 6122117930444

Pane Bartoši, když už nám tady dáváte za příklad USA, jak Američané zbohatli díky velikosti USA, tak já vám odpovím, že zcela určitě k tomu zbohatnutí přišli jinak, než jak to dělá nyní ta slavná EU: Zcela určitě neutápěli peníze daňových poplatníků v dotacích na pěstování biopaliv, v dotacích na solární elektrárny, které z minuty na minutu mohou zcela vysadit svou produkci energie, jestliže z minuty na minutu se změní počasí, jako migranty tam přijímali pouze lidi, kteří měli zájem o pracovní začlenění se do jejich života. Podporovali vědce a techniky a nikoli studium sociologie a podobných pavěd.

+11/−2
22.7.2016 11:48

Z23b42y85n37ě61k 94H87l38á86s46n66ý 3824117275359

Zřejmě nemáte potuchy, kolik peněz utopili američtí poplatníci například v zemědělství. :-)

+2/0
22.7.2016 11:51

P38e21t24e40r 15S14m57u48t51n29ý 2315720290543

Pan Beneš v ohledně EU velice málo potuch. Jeho nenávist je fokusovaná na uprchlíky a fámy ohledně pomazánkového másla, rumu a utopencích.

+3/−4
22.7.2016 12:07

S86l32a76v54o56m42í20r 81B17e26n37e83š 6772647400334

Já se naopak domnívám, že naivní lidé, jako jste Vy, kteří se domnívají, že EU bude fungovat v reálu tak, jak se odhlasují lidé u jednacího stolu, jsou zcela mimo mísu.

Migranty doopravdy považuji za 99% problémů Evropy. Vše ostatní Evropa vyřeší, ale na migranty dojede.

Rum, pomazánkové máslo a utopenci, to jsou věci, které mi jsou samy o sobě zcela lhostejné, protože nic z toho nekupují, nejím a nepiji. Jednou za hodně dlouhou dobu o nich tady možná něco napíši, ale jenom v té souvislosti, když přijde řeč na to, že EU řeší jenom maličkosti, ale kardinálními problémy se nezabývá.

+4/−2
22.7.2016 12:23

P66e78t76e24r 12S67m86u69t87n40ý 2645920440183

Migrace chudých do bohaté Evropy je jistě problém, ale zdaleka ne pouze Evropy.

Tento problém ale nevyřeší jednotlivé národní státy (Maďarsko nám budiž výstrahou), nýbrž pouze jednotná a spolupracující Evropa.

+3/−4
22.7.2016 12:25

S40l31a67v83o10m24í89r 37B53e84n25e55š 6142967130304

Víte, když vidím, že ty problémy neřeší současné Německo, současná Francie, současná Itálie a další státy, kterých se to týká především, tak jak se mohu domnívat, že když se spojí, tak to začnou řešit?

Příměr:

Honza, Miloslav, Vladimír a David pijí jako duhy. Každý pije jako duha zvlášť, jindy se sejdou dva z nich a opijí se společně, jindy se sejdou tři z nich a opijí se též společně, jindy se opijí společně všichni čtyři při společném opileckém večírku v Honzově chatě na Berounce.

Nikdo z nich není ochoten jít na protialkoholní léčení.

Když nikdo z nich k tomu není ochoten, tak proč by k tomu měli být ochotni společně, když spolu založí klub Opilých šípů?

+6/−2
22.7.2016 12:34

P35e92t17e27r 61S51m95u15t52n29ý 2445160650263

Problémy neřeší Německo, problémy neřeší Francie ;-O

Prosím vás, kde to vlastně žijete a jak vnímáte dění kolem vás? Co myslíte, že se celou dobu v Evropě řeší??

Nebo považujete za řešení okamžitě vystěhovat, zavřít resp postřílet všechny muslimy žijící v Evropě, zakázat svobodu náboženství a lodě migrantů potápět ve Středomoří a mezi Tureckem a Řeckem s migranty na palubě????

+2/−7
22.7.2016 13:57

P77e26t47e97r 85S15m26u93t64n26ý 2435390340903

Pane Beneši, časy se mění a jistě nemohlo USA zbohatnout na pěstování biopaliv, protože to tehdy ještě nebylo známé ;-D

Ale buďte ujištěn, že v Česku tolik slavená Čína (prezident se tam jezdí učit) dotuje mnohem, mnohem více právě ty solární elektrány a biopaliva, než EU. Čína je prakticky veltmajstr v dotacích, zde se může EU ještě schovat.

+2/−5
22.7.2016 12:06

P97e55t63e88r 66S67m15u71t84n26ý 2565870350613

podle nejnovějších ekonomických zpráv hodlá Čína miliardami dotovat vývoj elektrických automobilů.

Výrobci fotovolitaických panelů v Evropě zkrachovali, protože nemohli konkurovat levným panelům z Číny, které byly proto levné, protože stát věnuje miliardy na jejich dotace.

V Evropě kvůli tomu ztratili tisíce lidí pracovní místa.

+1/−2
22.7.2016 12:14

J40a79r78a 82R70a37n17k 1971186159211

:-)

leantechnica.com/2016/03/08/china-electric-car-sales-increased-223-in-2015/

0/0
22.7.2016 23:15
Foto

D97a14l40i37b90o83r 32B26a14r17t95o64š 5544490977209

tenkrát solární panely ještě nebyly...tak opět nepředhazujte formu projevu, ale snažte se najít PODSTATU...JÁ VÍM, JE TO TĚŽKÉ....

argumentujete nepodstatným...nevidíte les kvůli stromům....

+2/−2
22.7.2016 12:11
Foto

D15a40l31i51b96o79r 63B63a83r46t59o67š 5964830987469

a přesně z tohoto důvodu jsme v USA nejlepší psychoanalytici a sociologové??,?? nějak vám to hapruje..jako obvykle

+1/−1
22.7.2016 12:30
Foto

D58a77l67i62b74o43r 93B41a34r70t30o54š 5444240337429

Nejsem si přesně jist, jak jste si myslel, že váš článek zapůsobí, jestli jste tedy fanouškem SSE...Spojené STÁTY evropské, nebo jestli jste ještě pořád obětí Klausova národnostního státu.

Evoluce je neúprosná a jde směrem k velikosti. Američané to pochopili před více než 200 lety, a jen někteří Evropané zpracovaní onou "správnou" propagandou národnostních států, se nechtějí opičit podle vzoru USA.

Je to zvláštní, člověk má možnost vidět, jak je velikost USA impozantní a co vše přináší za výhody a přesto nechce tento vzor následovat.

To může udělat jen člověk, který nechápe a zároveň se stal obětí propagandy. A OBĚTÍ propagandy se může stát jen člověk, který toho sám ví velmi málo, al myslí si, že toho ví velmi mnoho, ale pak přece jen opakuje slova propagandy, která mu někdo stokrát vpustil do ucha pomocí médií, a podle pravidla stokrát opakovaná lež se stává pravdou, si pak myslí, že to tak je...

a dokonce to dojde tak daleko, že se člověk stane dobrovolným šiřitelem této propagandy aniž by to věděl a aniž by dokázal odhadnout škodlivost svého jednání.

Vždy když jdete do zaměstnání musíte poslouchat šéfa, protože je veliký a má moc a sílu, v tomto případě ekonomickou, a přesně tak je to i se státy...nebo s fotbalovými kluby, bohaté kluby mají lepší hráče, ale i ti musí poslouchat trenéra....je tedy národnostní stát dnes jen velikou překážkou dalšího rozvoje kvůli své "MALOSTI".....

+3/−27
22.7.2016 10:30

P72e26t11e66r 86S62m23u28t49n76ý 2535530340633

R^

+2/−3
22.7.2016 10:36

J29i30ř17í 59J16i76r80o44u45d71e46k 8886279354584

Tzv. americký ,,národ" vznikal těch cca 200 let. A vytvořili jej migranté. resp. ,,osadníci". A KAPITÁL! Tomu pak napomohly DVĚ WW! A velmi! Analogie s Evropou je nonsens.

+9/0
22.7.2016 10:37



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.